مردم جشن می گیرند اد فطر با هم در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اد فطر نیز به عنوان Lasser بایرام شناخته شده است، آن را یکی از جشنواره بزرگ مسلمان در جهان درست مانند کریسمس در ایالات متحده آمریکا و یا جشنواره بهار در چین است. بنابراین مردم در اینجا در Shijiazhuang کلیه بیمارستان بیماری تصمیم گرفت تا آن را جشن می گیرند با مسلمانان با هم.

به منظور ارائه نفر تعجب، ما نیز برخی از هدیه کوچک برای آنها آماده کرده است. شاید غذاها مانند آنها در شهر خود مصرف نمی کنند بلکه آنها را به همان درست مثل خانه سقوط کرد.بیماران بسیار از آن قدردانی، آنها گفته اند که هرگز این روز را فراموش کرده ام فوق العاده برای بقیه عمر خود را.

در بیمارستان ما، ما بیماران در مقام اول قرار داده، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای دیدار با تقاضا از آنها. از آنجا که هدف بیمارستان ما را به عنوان بهترین بیمارستان کلیه در چین، بدون توجه به درمان و خدمات. با درمان های منحصر به فرد و مفهوم درمان پیشرفته، بیمارستان ما شده است بیشتر و بیشتر مردم پذیرفته شده اند. بیماران از سراسر جهان می تواند درمان را در همان راه، بدون توجه به کشور و یا ملت آنها آمده است. بنابراین، اگر شما می خواهید برای آمدن به بیمارستان ما، شما لازم نیست که در مورد زندگی شخصی خود نگران باشید، حتی به شما یک نفر است، شما یک روز خوب داشته باشد.

علاوه بر خدمات با کیفیت بالا، ما نیز تجهیزات پیشرفته و پزشکان حرفه ای و پرستار به منظور تضمین اثر درمان داشته باشد. اگر شما هر گونه سوال در مورد بیماری های کلیه، شما می توانید از پزشکان آنلاین ما به صورت رایگان مشاوره و یا پیام های ترک به ما. البته، شما همچنین می توانید با ما برای اطلاعات بیشتر ایمیل، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

مردم جشن می گیرند اد فطر با هم در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری





:: برچسب‌ها: مردم جشن می گیرند اد فطر با هم در SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: